LamBert is nu bezig met een groot doek van 200 cm x 150 cm om dit door de bekende kunstenaars van Nederland te laten beschilderen o.a. Peter Klashorst, Tonnie Voorn, LamBert, Jacob Kanbier, Justus Donker hebben nu al toe gezegd.
LamBert schilderd met bekende Nederlandse Kunstenaars: Jacob Kanbier en Justus Donker.
Zaterdag 24 februari 2007 mocht LamBert weer zijn schilderijen exposeren en veilen voor het goede doel, en met sucses… In het FC Twente stadion, tijdens de wedstrijd tegen Willem 2. De opbrengst is 1000 euroooo en daar kunnen weer heel veel rugzakjes van worden gemaakt…
De heer Coen Brinkman van het bedrijf Snuverink TWEBA heeft het aangekocht.
ArtMarketing.nl schenkt schilderij aan SNS Bank
‘Hypotheekvernieuwer van het Jaar’
De SNS Bank is op het 11e Nationale Hypothekencongres van Euroforum uitgeroepen tot ‘hypotheekvernieuwer van het jaar’. De bank kreeg de prijs voor haar nieuwste innovatieve dienst: ‘live@dvies’. Hiermee kunnen consumenten vanuit huis via een webcam live persoonlijk advies krijgen over hypotheken. De financiële professionals op het congres oordeelden dat ‘live@dvies’ de beste innovatie van 2006 is.
De prijs voor deze wereldprimeur van de SNS bestond uit een schilderij van kunstenaar Lambert Oude Wesselink, dat speciaal voor de gelegenheid beschikbaar was gesteld door ArtMarketing.nl.
Het schilderij werd namens ArtMarketing.nl door senior conference manager Gijs Peeters van Euroforum (midden op foto) overhandigd aan SNS-functionarissen Arie Koornneef (rechts) en Erik Pouwen (links). “We zijn trots op de innovatieprijs. En ook trots op het kunstwerk. Het krijgt een bijzonder plekje op ons hoofdkantoor”, aldus Arie Koornneef, hoofd Marketing Advies Concepten.Naast de prijsuitreiking zijn er onder de aanwezigen ook nog eens twee zeefdrukken van kunstenaar Ingo Leth verloot. De winnaars krijgen de kunstwerken persoonlijk toegestuurd.
Innoveren met kunst
Innovatie! Dat was de boodschap voor de financiële experts op het tweedaagse congres in Den Haag. In een marge-arme hypotheekmarkt die meer dan ooit onder grote druk staat is innoveren absolute noodzaak om te overleven. Nog veel te vaak houden hypotheekverstrekkers zich bezig met maar één ding: de prijs. Daar kan men zich heden ten dage niet meer mee volstaan, aldus diverse keynote sprekers. Consumenten willen naast een goede prijs vooral persoonlijke aandacht, vertrouwen en een stukje beleving. Nieuwe kansen liggen daarom in innovatieve concepten, waarin deze facetten een prominente rol spelen.
ArtMarketing.nl was door congresorganisator Euroforum uitgenodigd om een uniek innovatief medium te presenteren: kunst. Onze boodschap was duidelijk. Kunst gekoppeld aan een hypotheek levert een exclusief en uiterst persoonlijk concept op met een grote toegevoegde waarde.
Kunst is bovendien een ‘belevingsproduct’ bij uitstek en ook nog eens ideaal voor die lege muur in het nieuwe huis.
Een persoonlijker gebaar kan een hypotheekverstrekker waarschijnlijk niet maken. Een perfect en blijvend visitekaartje.
Kunstenaar LamBert en Zanger Jannes maken samen een schilderij !!!